עסק קטן מוצלח
במציאות של ימינו אין הרבהעסקים קטנים מוצלחים. האחדים שהצליחו עשו זאת תוך הקפדה על תכנית עסקית מסודרת ומאורגנת. אם תצליחו להימנע מלעשות טעויות קטנות שעלולות לרסק לכם את החלום בבת אחת, יש סיכוי לא רע שהעסק שלכם ישרוד ואפילו יצליח.להשקיע במה שצריך
אחד מהמשימות המומלצות בעבור עסק קטן הוא להימנע מהוצאות מיותרות. על מנת שהעסק יתקתק כמו שצריך ישנו הצורך לבדוק את התקציב אחת לרבעון ולראות אם ניתן לצמצם הוצאות מיותרות. עסק מוצלח הוא עסק שכל הזמן נמצא עם היד על הדופק ומצמצם הוצאות מבלי לפגוע בחוויית השירות הטובה של הלקוח.
כחלק מההשקעה בחוויית השירות של הלקוח רצוי שיהיה בעבורו פתרון לנושא שלא הצליח לפתור. במידה ולקוח גדול יזכה לפתרון אישי זה יעצים את חוויית השרות שניתנת עבורו והוא יוכל להצעיד אתו ביחד עוד אלפי לקוחות מרוצים.
לשתף לשתף לשתף
כל עסק מוצלח חייב לקבל במה ברשתות חברתיות. כיום נהוג לגרות את האנשים בעזרת עמודי פייסבוק מרהיבים המכניסים אותם לצביון המיוחד של העסק באמצעות פעילויות ועדכונים שונים. לקוחות לא יקנו מכם את ה"מה" שאתם מוכרים אלא את ה"למה" אתם מוכרים לכם את המוצר הספציפי. לכן רצוי לשתף את המאחורי הקלעים של המוצר בעמוד העסקי, שייצור את האינטראקציה המבוקשת על ידי הלקוחות.
עובדים רק בשבילך
עסק קטן מוצלח לא יוכר ככזה ללא האנשים שמפעילים אותו. אותם האנשים אשר עובדים למען הצלחת הנכס הם הבסיס לכל עסק מצליח. השקעה בצוות עובדים מיומן ואיכותי יבטיח שקט כלכלי לאורך זמן. עליכם להשקיע זמן בבחירת העובדים המוצלחים, ולדאוג להכשרה מקצועית עבורם. במידה ולא תרצו לחפש עובדים כאלו תאלצו להיכנע לעובדים טובים פחות, שיהיו פחות יעילים ורוב הסיכויים שיאלצו ללכת הביתה. אין טעם במשקל עודף בימנו וכמו שצריך להיפטר מעובדים לא יעילים, כך גם מספקים לא יעילים שפוגעים בהתנהלות הלא תקינה של העסק.
אחד הסממנים הידועים של עסק מוצלח הוא החדשנות. ככל שעסק מביא בשורה חדשנית יותר ללקוחות כך הוא נבדל מהמתחרים והסיכוי להצלחה גובר.