פרסום זכיינות לרוסים
הציבור הרוסי בישראל הפך לכרך גדול וחשוב וקבוצת מרינה פרסום ברוסית מכירה אותם היטב - הם קונים עיתונים מודפסים בשפה העברית או הרוסית ומעוניינים בזכיינות. העיתונות הישראלית מציעה חדשות, מאמרי תוכן ומידע במגוון נושאים לאוכלוסייה דוברת הרוסית. עולים דוברי רוסית בישראל מהווים נפח גדול וחשוב וקהל יעד שחשוב להגיע אליו. העיתונות בשפה הרוסית מציעה לעולים חדשות, מאמרי תוכן, מידע ומאמרים במגוון נושאים.
אחת מקבוצות המהגרים החשובות והמשפיעות בישראל היא הקהילה היהודית ברוסיה. קבוצה זו נמצאת בישראל שנים רבות וביססה את עצמה כחלק חשוב מאוד, בלתי נפרד מהחברה הישראלית. הייתה להם השפעה חזקה על הכלכלה הישראלית, האמנות, התרבות, הטכנולוגיה, הפוליטיקה ואפילו הצבא. הציבור הרוסי בישראל מהווה כרך גדול וחשוב וקהל יעד כלומר
הבנת הקהל חשובה תמיד על מנת ליצור קמפיין שיווקי אפקטיבי. כדי להגיע לקהל שלנו, עלינו להבין את הרגלי ההתנהגות שלהם. זו הסיבה שבחרנו לכוון למבוגרים דוברי רוסית מגיל 30 ומעלה. גילאים צעירים יותר נראים לנו פחות רלוונטיים כי הם מושפעים לרוב ממה שעושים אחיהם, ההורים והחברים המבוגרים שלהם.
מחקר שוק חיוני למשווקים כדי להבין את הקהל שלהם. לדוגמה, מבוגרים דוברי רוסית בני 30 ומעלה נוטים יותר להיות מושפעים מההורה במשק הבית. אנשים צעירים נוטים פחות להיות מושפעים מהוריהם מכיוון שלעתים קרובות הם לא גרים איתם.
לצרכנים מבוגרים יש בדרך כלל כוח קנייה גבוה יותר. סביר יותר שהם יקנו דברים, והם יודעים מה הם רוצים. צרכנים מבוגרים מהווים חלק נכבד מקהל היעד שלנו, אך עדיין עסקים רבים אינם לוקחים את הזמן לחשוב על הצרכים שלהם.
החברה שלך יכולה להפיק תועלת מפרסום ביוטיוב על ידי שילוב האסטרטגיה השיווקית שלך עם הפלטפורמה הזו. החברה שלך יכולה להעביר את המסר שלך לאנשים בכל רחבי העולם. בניגוד לסוגים אחרים של פרסום מקוון, אנשים מחפשים באופן פעיל סרטונים ותוכן ביוטיוב, כך שיש לך סיכוי טוב להגיע לקהל רחב יותר וליצור יותר עסקים עבור החברה שלך.