סוג הזכיינות | תפעולית | עלות מזון | ||
גודל חנות נדרש | 50-80 מ"ר | תמלוגים | אין | |
מיקום | קניונים ורחובות ראשיים | פרסום | אין | |
עלות הקמה משוערת | 150,000ש"ח | מלאי | בבעלות החברה | |
תקופת זיכיון | ללא הגבלה | ערבות מלאי | 50,000ש"ח | |
דמי זיכיון | 50,000ש"ח | ערבות קניון | 3 חודשי שכ"ד | |
עמלת זכיין | 30% |
מראשית שנת 1995 , בעשרים אצבעות ועשרות אלפי לקוחות,הפכנו לרשת הפופים הגדולה בישראל ובדרכנו להפוך לרשת בינלאומית.
את מוצרי הדגל שלנו מסדרת היוגיפוף המצאנו מתוך חיבור טכנולוגי וקסום בין הבד למילוי ובכך, יצרנו נוחות שאין לתאר במילים.
מתוך האהבה לייצר וליצור אנו מפתחים עוד הרבה מוצרים מלבד הפופים, בתחומים של:
מוצרי נוחות לגינה ולחוץ, מוצרים לאם ולתינוק, מצעים נמתחים ייחודיים, פינות ישיבה בעיצוב אישי מבדי ריפוד איכותיים, אוהלי הצללה לאירועים ועוד...
החזון של מילגה
לפתח מוצרי נוחות ייחודיים וחדשניים.
לייצר כחול לבן באיכות גבוה.
לשווק בפריסה ארצית במודל זכייניות.
תפיסת הזכיינות של מילגה
ניסיוננו מלמד שחנות של מילגה, נהנית מרווחיות טובה מאוד גם אם היא לא ממוקמת בפריים לוקיישן.
המותג, מילגה צמח מלקוחות מרוצים שסיפרו לחברים ומחברים שישבו על מוצרים אצל לקוחות מרוצים.
לסיכום 17 שנות פעילות אנו יודעים להגיד שהמוצרים שלנו הינם שמחים מעוררי עניין, חוויתים,
נוחים במיוחד, ומתאימים לכל בית בישראל וזו הסיבה שלמילגה מעולם לא היה צורך בפרסום!!